onsdag 22. februar 2017

Maskulint kort i rustikke farger

Kort til menn kan väre vanskelig.
Fikk i en utmaning oppdrag å lage ett maskulint kort med siffer på.

Det ble kortbase av kraftkartong 13,5x13,5 cm.
Mörk brun cardstock som "rammer".

Mönsterarket er faktisk baksiden av ett julemönsterark som heter "The star of Betlehem" fra Photo Play. Men det var så fine farger på baksiden att eg fikk lyst å bruke det på ett maskulint kort.

Stanset ut sirklene med dies fra Wish.
"Grattis" er ett stempel fra roxstamp som eg bruker mye.
Tallet er stanset ut med QK tangen.

Bildet er fra ett klipparksom heter "Industrial" fra Studio Light #STAPIN1315.

En bit hyssing, en klokke, 2 hjörner og noen messingfargede halvperler passet inn.


Detaljer...


Detaljer...


Detaljer...


Innsiden fikk samme mönsterark men som en vri lot eg stripene ligge vannrett.
Diktet er ett gammelt stempel fra tiden eg bodde i Norge.
Ett skrivefelt for en personlig hilsen.
Noen metalldekorasjoner som passet inn.


Baksiden ble signert med mitt personlige stempel.


Ja da fikk eg vist fram ett kort eg hadde liggende og ikke hatt tid å blogge för nå.

Takk for att du tok deg en titt i bloggen min.

Nå finnes eg på instagram også:
randis_hobbyverden

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar