tirsdag 28. februar 2017

Vintage kort til en ung dame

Fikk det ärefulle oppdrag å lage ett kort til en ung kvinne som fyllte 20 år fra hennes mamma.

Hadde liggende noen mönsterark fra Pion fra serien "My precious daughter".
Passet perfekt til ett vintage kort fra mor til datter.

Hadde fått bilde av jenta da ho var baby. Printet det ut i svart/hvitt så det bedre kunne passe inn i denne stilen. Er hun ikke söt?

Har valgt å bruke brun kraftkartong tilsammen med mönsterarkene.
Det har eg også stanset ut tallene med.

En hvit dollie, noen lysegule halvperler og div blomster fra PY-hobby.


Detaljer..


Detaljer..


Bildet tatt fra siden.
Når eg lager de slik kan man lettere ha de stående til pynt.
Noen venner som har fått kort fra meg har faktisk kjöpt ramme og rammet inn kortet.



Innsiden:
Ja som du kan se heter jenta Lone.
Mamman kalle henne stjerna si så ei stjerne måtte eg jo finne plass til <3
Litt dekorert med en sommerfugl og noen halvperler.
Mönsteraket er som de andre på kortet fra Pion.


Enkel bakside med signatur fra meg.


Jenta er feira så nå tör eg å blogge kortet.

Gratulerer ennu en gang med 20 års dagen Lonemor :)

Klem fra Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar