torsdag 30. mars 2017

Innbydelse til konfirmasjon

Fikk det ärefulle oppdrag å lage innbydelser til min gudsönns konfirmasjon.

Hadde dårlig tid på meg så fikk en ide på pinterest og utviklet ideen litt.

Da det er innbydelseskort valgte eg å lage de litt mindre enn andre kort.
Störrelse 7 x 10,5 cm.


Lagde ett hakk i midten på framsiden av kortet som var 2 cm.
Brettet ned kanten som en skjortekrage.

Skar svarte papirstrimler 2,5 cm bred og anpasset de så de passet inn som jakkeslag.

Slipset er en dies fra Spellbinders.

Under skjortesnippen har eg limt 3D-puter.

Invitasjon er ett stempel.


Hadde noen biter restepapir fra min sönns konfirmasjon i 2010 med norsk tekst "konfirmasjon".
Passet supert på innsiden så teksten vises på framsiden.

Teksten på innsiden av kortet forfattet vi sammen og eg skreiv det ut på skriveren i passe störrelse.


Baksiden fikk mitt personlige stempel.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar