fredag 3. mars 2017

Konfirmasjonskort i rosa

Har laget ett konfirmasjonskort str 10x15 cm.

Har brukt hvit cardstock som kortbase.
Svart cardstock som ramme og ett rosa mönsterark fra mine restepapir,
Har rufset mönsterarket med kniv.

Bildet er ett stempel eg har stemplet på en dies,
og en utstanset svart ramme fra samme dies-sett fra Nellie Snellen MFD 013.
Tegnet med svart penn 003 rundt kanten.
Noen halvperler rundt kanten på rammen.

Teksten er fra ett stempelsett fra You do.

Litt ulike blomster fra PY hobby og den mörke brune er fra Marianne design RB2230.


Detaljbilde..


....mer detaljer....


Innsiden fikk samme mönsterark.
Teksten er en freebie fra Digistamp.


Baksiden ble signert med mitt personlige stempel.


Takk for att du tok deg en titt i bloggen min!!!

Fölg meg gjerne enten her eller:

  • Instagram: randis_hobbyverden
  • Pinterest: Randi Voll
  • Facebook: Randis Hobbyverden


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar