fredag 3. mars 2017

Små kort med hjerter av restepapir

Her kommer flere kort av restepapir.
Denne gangen har eg tegnet hjerter på mönsterark (spillbiter) som eg har klippet ut for hand for å få ett barnslig utseende.

Har ellers brukt svart kortbase i cardstock 10x10 cm,
og kraftkartong som panel.

Rundt kantene har eg chalka med svart for å få en skarp kant.

Stempel fra ett sett fra Scrapberry.


Her kommer singelbilder av alle 4 kortene:





Innsiden er lik på alle 4 kortene.
Stempel tror eg kommer fra Panduro.


Baksidene er signert med mitt personlige stempel.
(dårlig bilde men men..)


Synes det er så tilfredsstillende å sitte å lage disse kortene.
Har problem å kaste mönsterark så samler de i en perm med A4 plastlommer når de er tatt av.
Når det er så små biter att de ikke kan brukes til så mye,
da havner de i en liten eske.
Jentungen på 5 år får også lov å pyssle med småbitene (såvidt.....).

Takk for att du tok deg en titt innom bloggen!!

Velkommen tilbake.

Du finner meg også på:
 Instagram: randis_hobbyverden
Pinterest: Randi Voll

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar