lørdag 8. april 2017

Feminint kort med foto av jubilanten

Noen ganger får man bestillinger på kort som kan väre litt av en utfordring.
Kunden ville ha 3 foto på framsiden og det tar jo litt plass.
Men eg gjorde så godt eg kunne og syntes det blei bra til slutt.

Brukte hvit kortbase 15x15 cm.
Vinröd bazzill som ramme under mönsterarket som kommer fra Fabscraps "Floral Pattern".

Papirroser fra PYhobby og Panduro.
Noen halvperler i form av dråper.

"Happy Birthday" er ett stempel og tallet er stickers.

Brukt brun chalk rundt alle kanter og detaljer.


Detaljer....


.......mer detaljer......


Lagde kortet stående så det kan stå til pynt om man vil.



Innsiden fikk samme mönsterark og bazzill.
Teksten har kunden skrevet og eg fikk en venninne til å rette gramatiske feil.
Blomster og blader som matcha fargene.


Baksiden ble signert med mitt personlige stempel.



Takk for att du tok deg en titt innom bloggen min!!

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar