onsdag 12. april 2017

Kort med sommerfugler og blomster

Hadde dette nydelige mönsterarket fra Reprint som eg ville pröve å bruke uten å ödelegge det fine sommerfugl-motivet.
Da min svigerdatter fyllte 25 år fikk eg en gylden anledning.

Har brukt cremehvit kortbase 14x14 cm.
Korallröd ramme og detaljer.
Mönsterarket er fra Reprint "The joy of spring" Butterflies RP0077.
Dobbelsidig ark med små sommerfugler på "baksiden".

Banner er dies fra Marianne design.
Den runde dies er fra sizzix og scallop er fra Xcut.
Tallet er Chipboard som eg har limt en bit blå reste-bazzill på som matchet blomstene.
Brukte brun chalk rundt kantene på tallet og ellers på kortet.
Noen skygger på tallene med hvit penn.

Ellers er det brukt papirroser fra PY-hobby og noen creme halvperler.


Innsiden av kortet fikk mer av dette fine mönsterarket og lys blå rammer av bazzill.
Stempel fra Kort&Godt.
Fin blondedies fra Marianne Design craftables CR1201 og rund dies fra Rox Stamps.


Venstre side..


Höyre side..


Baksiden er signert med mitt personlige stempel.


Takk for att du tok deg en titt i bloggen min idag :)

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar