søndag 16. april 2017

Maskulint kort med bil

Var med på en utmaning der man skulle lage ett maskulint kort med ett fordon (kjöretöy).
Da eg hadde endel maskuline kort å gi bort var det en gylden anledning å skape noe med mine fine bil-toppers som eg har vunnet på en tidligere utfordring.

Brukte ellers hvit kortbase 13,5x13,5 cm.
Brun cardstock som rammer.
Mönsterarkene er fra samme blokk uten navn da eg har vunnet de på utmaning de også.
Papirblomster fra Prima.
Grönn organzabånd knyttet fast i en klokke-charm.
Litt hvit hyssing og tekst skrevet med min Dymo.


Detaljer..


.....mer detaljer...


Innsiden fikk ennu fler mönsterark som eg har vunnet på ulike utfordringer.
Samme brune cardstock som rammer og utstansede stjerner med dies fra Xcut.
Teksten er enn freebie og begge sirklene er stanset ut med dies fra Roxstamps.


Höyre side:


Venstre side:


Kortet er avlevert til jubilanten som var min sönn Andreas på 25 års dagen sin 9/4.

Takk for dere leser bloggen min og liker mine kort.

Klem fra Randi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar