søndag 2. april 2017

Maskulint kort med gubbe og "Skål"

Var med på en utfordring for en tid siden og dette var mitt bidrag.

Har brukt cremefarget kortbase 14x14 cm.
Brun cardstock som rammer.
Mönsterarket har eg hatt liggende i mange år.
Det kommer fra Basicgrey "MELLOW" Deciduos (MEL-891).

Bildet er en freebie fra Digistamp.
Alle blomster kommer fra Prima (forskjellige pakker).

Metallblomst
Knapp
Trådbit
Töybit
Lärbånd

SKÅL er alfabet fra Sizzix.
Hashtags stemplene tror eg kommer fra Panduro.


Detaljer...


....fler detaljer....


Innsiden:
Har brukt samme cardstock og mönsterark på innsiden.
Valgte ett större skrivefelt for en personlig hilsen.

Stempelen på venstre side hadde eg liggende oppstemplet fra mange år tilbake.

Noen fler blomster fra Prima, lärbånd og noen metallhjörner.


Venstre side.


Höyre side:


Baksiden ble enkelt signert med min personlige stempel.


Takk for att du tok deg en titt innom bloggen min idag!!!

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar