onsdag 10. mai 2017

Bursdagskort med Paw Patrol

Her om dagen fikk eg endelig gitt fra meg ett kort eg har hatt liggende en stund.
Vår lille venn Jonathan hadde fyllt 4 år,
og eg hadde laget ett kort med noen av heltene fra Paw Patrol.

Brukte svart cardstock som base og rammer.
Firkantene er stanset ut med dies fra Wish og bildene stanset ut med dies fra Roxstamps.
Ulike mönsterark fra blokken "Whiz kids" fra Rachel Ellen design.

Hundene er freebie toppers som eg fant på Pinterest og skrev ut på fotopapir.

Navnet er stanset ut med min Dymo.


Innsiden:
Mönsterark fra samme blokken.
Skrivefelt stanset ut med dies fra Xcut og Roxstamps.


Enkel bakside signert med mitt personlige stempel.



Takk for att du tok deg en tur innom bloggen min :)

Mvh Randi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar