onsdag 10. mai 2017

Bursdagskort til en 20-åring


Her kommer ett kort eg har laget til min venns sönn som fyllte 20 år sist uke.

Det er alltid en utfordring å få plassert 3 bilder på framsiden av kortet.
Så resultatet ble nå slik da.

Brukte brun kortbase str 15x15 cm.
Creme cardstock som rammer.
Bildene er printet ut på fotopapir.
Tok utgangspunkt i fargene i bildene og valgte noen mönsterark som eg har vunnet tidligere på en utfordring.
Fikk plass til noen papirblomster fra Prima som eg limte noen knapper med hyssingknuter på.
Det synes eg passer fint til maskuline kort.

Tallet er stanset ut med min Quickutz tang.
Navnet er stanset ut med Dymo.
Happy birthday er ett stempel.


Detaljer av framsiden..


...mer detaljer..


Innsiden fikk en personlig hilsen som eg printet ut på skriveren.


Baksiden fikk signatur med mitt personlige stempel.


Takk for att du tok deg tiden å titte innom bloggen min idag :)

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar