søndag 7. mai 2017

Kombinert konfirmasjonskort og gaveboks

Her vil eg vise hva eg har gjort med en gammel eske til en Iphone.
Den var så fin, hvit og solid så har spart den til en anledning.
Anledningen såg eg komme da en kunde bestillte konfirmasjonskort og forvaring for gave.

Chalket alle kantene med vinröd chalk og limte på paneler av rosa cardstock og mönsterark med konfirmasjonstekst fra Karen-Marie Klip #96101262N.
Toppen av esken fikk vente.
Der laget eg ett kort med hvit kortbase, rosa cardstock og mönsterark i freshe farger fra Doodlebug #4129 Colorful Kites (baksiden).
Limte kortet på toppen til slutt.

Kortet pyntet eg med ett freebie-bilde fra Digistamp.
Stanset det ut med dies fra Sizzix og Xcut.

Ett konfirmantstempel fra Kort&godt.
Navn og dato printet ut med skriveren.

Papirroser fra PYhobby.

Lukket kortet med rosa slöyfe.


Närbilde av kortet/boksen.


Fler detaljer..


Slik ser toppen ut uten båndet.


Innsiden av kortet fikk mönsterark fra Echo Park Paper "Girl birthday dots" #BDG85006 og rosa/grönn cardstock.
Teksten er en freebie fra Digistamp.
Skrivefelt er dies fra Spellbinders og Nellie Snellen.
Noen rosa blomster fra Panduro med halvperler fra min samling.


Innsiden av boksen ble veldig enkel med kun mönsterark i bunnen.
Den var fra för delt i to deler halvt opp.


Under boksen ble det grönn cardstock og signert med mitt personlige stempel.


Idag ble kortboksen avlevert konfirmenten og håper hun og familien hadde en fin feiring :)

Takk for att du tok deg en titt i bloggen min :)

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar