søndag 7. mai 2017

Konfirmasjonskort med kjole

Har blitt dårlig med scrapping i det siste pga helsa,
men her er ett av mine prosjekt.
Er ett bestillingskort som ble sendt til Norge.

Konfirmanten likte glam&glamour, klär og drömte om å bli hotelleier.

Her er resultatet :)

Brukte en hvit kortbase, svarte rammer og litt ulike mönsterark bl.a Kaisercraft og Pinkpaislee.

Overdelen til kjolen har eg klippt ut etter en mal og skjörtet har eg klippt ut for fri hand.
Hvite halvperler til belte og en mini blomst som dekorasjon på kjolen.

"Kjäre konfirmant" er en stempel fra Kort&godt og stanset ut med en dies fra Spellbinders.
Navn og dato skrevet ut på skriveren.

Vesken er en dies fra Joycrafts pyntet med en svart halvperle.
Noen papirroser i passende farger.
Svertet noen av kantene med svart chalk.


Detaljer:


Mer detaljer:

Närbilde av kjolen i ulike mönsterark.
Fant de i permen med spillbiter og hadde ikke tatt vare på navn og nummer.
Men det grå mönsterarket er fra Pinkpaislee og heter Pretty 369160.


Innsiden:

Mönsterark på bakgrunnen på framsiden og innsiden er fra Kaisercraft #P1402 "Remember".
Hjertene er dies fra Nellie Snellen


Baksiden er signert med mitt personlige stempel.


Håper jenta og familien har hatt en fin konfirmasjonsdag idag :)

Takk for att du tittet innom bloggen min!

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar