onsdag 10. mai 2017

Maskulint kort med Elvis

Fant ut att eg hadde for lite maskuline kort liggende sånn i tilfelle rottefelle,
så kasta meg rundt og gjorde ett par nesten like.
Det förste viser eg idag og her får Elvis pryde kortet.

Har brukt hvit kortbase 13,5x13,5 cm.
Svart cardstock som rammer.
Det svarte mönsterarket er en bakside fra Kaiserkraft "Bon appetit collection".
Det orange mönsterark med stjerner kommer fra Best Creations Inc og heter "Basic glitter paper".
Elvis kommer fra ett klippark som eg ikke husker hvor kommer fra.


Innsiden fikk samme mönsterark og cardstock i hvitt/svart.
Skrivefeltet stanset ut med dies fra Xcut og Roxstamps.


Enkel bakside signert med mitt personlige stempel.


Takk for att du tok deg en titt innom bloggen min idag :)

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar