tirsdag 20. juni 2017

Konfirmasjonskort til gutt

Har värt en lang bloggepause da eg har värt på reisefot til Norge.
Der var det ikke så bra internet så ble så som så med opplasting :)

Men her kommer ett av mange blogginnlegg av konfirmasjonskort som har blitt ferdig i mai/juni.

På det her kortet har eg brukt hvit kortbase 14x14 cm.
Mönsterarket er fra Maja design "Vintage summer" blokken.
Passende blå bazzill som rammer og detaljer.
Bildet er en freebie fra Digistamp-gruppen på fb.
Stjernene er dies fra Xcut.
Navn og dato er skrevet ut på skriveren.
"Til konfirmanten" er ett stempel.


Innsiden:
Det ble en dobbelt dekorert innside.


Venstre side:
Brukte samme bazzill og mönsterark på innsiden også.
Tagsen hadde eg planlagt ha på framsiden,
men oppdaget etter monteringen att den låg igjen på bordet...he he...
Da fikk den plass inne i kortet med årstall på.
Det er skrevet ut med min Dymo.
Skrivefeltet erdies fra Xcut og Sizzix.


Höyre side:
Samme mönsterark og bazzill som ellers på kortet.
Banner er en dies bestillt fra Wish.
Likedan skrivefelt som på venstre side.


Alle kantene er chalket med mörk brun.
Baksiden fikk mitt personlige stempel.


Takk for att du tok deg en titt innom bloggen min :)

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar