tirsdag 18. juli 2017

Bryllupskort med papir fra Pion

I juli var eg i bryllup til mine venner Pernille og Jonas.

Da fikk man lage kort vettu.
Brukte en naturhvit kortbase og ulike mönsterark fra Pion.

Förste gang eg har blandet en naturhvit og hvit dollie oppå hverandre på samme kort.

Brukte ulike blomster fra bl.a Prima og Py hobby.

To "gullringer" og ett hjerte ble det også plass til.
Noen "gullplutter" i hjörnene.


Ulike blomster i passende fargeskala.
Papiret er rufset i kantene og duttet med brun chalk.


Detaljer...


All tekst på kortet er skrevet på skriveprogram på laptopen og skrevet ut på samme cardstock som kortbasen.


Mer detaljer....


Fant ett passende mönsterark fra Panduro som ble pyntet på innsiden sammen med bazzill i samme fargetone.
Diktet kommer fra gruppen Digistamp.
Blomster fra Prima.


På den andre siden ble det stort skrivefelt.


Her ser du begge innsidene.


Baksiden ble signert med mitt personlige stempel.


Takk for att du tok deg en tur innom bloggen min.
Blir veldig glad for kommentarer ;)

Klem fra Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar