onsdag 19. juli 2017

Förste av mange med bruk av spillbiter

Har en liten eske der eg samler de minste bitene med restepapir.
Tok å stanset ut de bitene som var stor nok til denne diesen fra ett sett fra Docraft/xcut.

Her er noen av bodyene.
Det ble mange kort så håper dere ikke blir lei av alle babykortene som dukker opp nå framover.


Förste kortet ut er dette i blå og grönne tomer ilag med hvitt.
Teksten skrev eg ut på printeren da eg ikke hadde så mange passende tekster.

Den hvite cardstocken embosset eg med embossingfolder fra Nellie Snellen #EEB016 Background - Little stars.
Bare elsker den da den er 15x15 cm.

Lagde to nesten like med disse fargene.
Störrelsen på kortet er 10x10 cm.
Eneste forskjellen er att den ene har hvit stjerne og den andre har sölvstjerne.

Nr 1:

Nr 2:

Byggde opp motivet med 3D puter.


Helt enkel innside.


Signert med mitt personlige stempel.


Det kommer bli mange innlegg framover med disse bodyene i ulike varianter.
Men ikke bli lei av meg da ha ha.....

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar