mandag 24. juli 2017

Vintage kort til en nyfödt jente

Åh alle disse babykort eg lage.
Er min absolutte favoritt.......Kanskje fordi eg elsker så söte babyer <3

Her er ett i rosa med vintage papir fra Pion.
Har brukt hvit kortbase og brun kraftkartong.
Rosa og hvite roser fra Pyhobby.
En babyfötter charm knyttet fast med en slöyfe.
En utstanset sommerfugl med dies fra Quickutz.
Har også brukt dies fra roxstamps hvor eg har printet ut en tekst fra internet.
Under er det en dollie eg har stanset ut med hvit cardstock .
Diesen er fra Marianne design.


Inni har eg brukt mönsterark fra Prima.
Småblomster hadde eg kjöpt fra Pyhobby.
En liten charm ble det også plass til.


Baksiden fikk en bit restepapir og mitt personlige stempel.


Takk for att du stakk innom bloggen min.
Fölg gjerne bloggen min om du vil.
Har også side på instagram som heter randis_hobbyverden.
Blir glad for mange fölgere og kommentarer.

Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar