mandag 23. mai 2016

Studentkort med bamse i tradisjonelle farger

Som eg skrev i ett annet innlegg idag så har eg hatt pause (i alle fall tatt det med ro pga frustrerende fingre som ikke funket pga sykdom).
Men medisin funker og i helga deltok eg på 3 utfordringer.
Taaa-daaaa......
Vant faktisk 2 av 3 ilöpet av 2 dager :)
Ikke noe stor premie ha ha....
Men bare det å föle man KAN og får anerkjennelse er mer enn nok.
Har masser av scrappevenner som eg har fått de siste årene pga hobbyen.
Så selv om eg sitter hjemme så er eg SOSIAL :)

Her kommer kortet som eg nettopp fikk vite eg fikk 1 plass på :)


Her er skissen vi skulle fölge:


Det ble ett studentkort i CAS.
Hvit cardstock.
Bazill i svenske farger.
En studentbamse som er skrevet ut på skriveren i fotopapir.
To gule blomster fra Panduro og en sommerfugl fra min sönn Andreas sin konfirmasjon for 9 år siden.
Gjenbruk liker eg stort :D


Innsiden har samme blå bazill.
Studentmössan er en stempel eg har fargelagt litt og klippet ut.
Stempelen tror eg kom fra Rox Stamps.
Gule blomser fra You do med svarte halvperler på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar