mandag 23. mai 2016

Grattis-kort med vindu

På lördagskvelden kastet eg meg ut i en utfordring.
Den förste på mange uker.
Vanligvis bruker eg laaaang tid på ett kort, 
men hadde hatt besök så hadde litt dårlig tid för fristen var ute.
Slengte sammen ett for meg veldig enkelt kort.
Hadde en fargepalett å gå ut fra og ALLE fargene i den måtte väre på kortet.

Hvit cardstock.
Röd bazzill som ramme.
Ett mönsterark som hadde 4 av fargene i paletten (flaks eller?).
Vinduet er en dies fra Spellbinders.
Bildet er en freebie som eg hadde allerede printet ut.
Röde og hvite blomster med perler limt på.
Grattis er skrevet ut med alfabet fra Quick kutz.


Paletten:


Innsiden fikk samme fargene.
Dies fra Spellbinders med stempel fra Kort & Godt.



Og HURRA eg vant utfordringen og får pakke i posten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar