lørdag 14. januar 2017

Ett fargerikt "crazy" kort

Ble invitert til å väre med på en kortutmaning på en gruppe her i sverige.
Det var en stund siden sist og jenta var på dagis (barnehagen) så da hoppet eg ut i det.

Utmaningen var en "galen" utmaning så det skulle väre litt humor i den.
Tenket med en gang på dette bildet som eg har hatt en stund.
Var en freebie som eg hadde printet ut med min skriver.


Brukte en hvit kortbase.
Svart cardstock som eg brukte som rammer (dvs panel under mönsterarkene).
Begge mönsterarkene er fra samme blokken "Whiz kids" fra Rachel Ellen Designs.
Det er en fargerik blokk med ark som passer til barn.
En röd organzaslöyfe med ett tomt fuglebur passet til teksten på bildet ha ha....
Noen röde halvperler.


Innsiden fikk samme papir og ett stort skrivefelt.


Baksiden fikk mitt personlige stempel som signatur.


Med dette bidrag ble eg den heldige vinner blandt 17 bidrag :)
Gjett att eg blei glad!!!


Takk for att du tok deg en titt i bloggen min idag :)
Ha en fin kveld!!!

Klem fra Randi

NB!
Så kom premien noen dager senere :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar