torsdag 12. januar 2017

Babykort i rosa med dies fra Xcut

Det blir stadig testet ut nye varianter på babykort.
Pinterest er min store idebank.
Finner mange ideer der og gjör mine egne tolkninger eller bare får inspirasjon til å pröve noe nytt.

På dette kortet har eg bevisst testet ut dies fra ett sett fra Xcut (docrafts) "New baby icons".

Har brukt kraftkartong kortbase stl 13,5 x 13,5 cm.
Detaljer som sky og tekst er også i kraftkartong.
Hvit cardstock som ramme bak en gammelrosa Bazzill dots.
Hadde en bit blonder som passet så fint til så den fikk eg bruke.

Bodyen og figurene under skyen er stanset ut med mönsterark spillbiter fra Maja design.
Seng og smekke er stanset ut i hvit cardstock.

De fleste kanter har fått en runde med mörk brun chalk.


Denne gangen ble kortet en stående modell.
Som du ser har eg fremhevet detaljer som sky (baby-uro) med 3D puter bak.
Tråden mellom delene til uroen har eg limt med tape först.


Detaljbilde


Detaljbilde


Innsiden:
Har brukt samme material på innsiden med fler dies fra samme pakke.
Diktet er ett freebie som eg synes mye om og bruker ofte.
Skrivefelt for en personlig hilsen.


Baksiden har fått mitt personlige stempel.


Takk for att du tok deg tid å se igjennom hele blogginnlegget.
Koselig om du legger igjen en hilsen så eg vet att noen faktisk har lest hele innlegget ;)

Ha en fin kveld!!

Mvh Randi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar