onsdag 11. januar 2017

Liten Pringles gaveboks til baby (del 2)

Har tidligere vist denne samme boksen i bloggen min,
 men viser den igjen da eg har laget en tag som hörer til.


Har brukt en liten Pringles boks.
Dekorert med begge sidene av mönsterark fra Reprint "Lullaby".

Når eg dekorerer bokser bruker eg alltid den sterke dobbelsidige tapen fra Biltema.

På skjöten mellom mönsterarkene limte eg på en bit blonde.


Lokket pyntet eg på innsiden med samme mönsterark.
Perlebånd på kanten og 3 hvite roser på toppen.

Festet også ett organzaband i lokket som eg hengte en metallpynt eg hadde liggende i mine saker.


Innsiden av boks og lokk.
Disse små boksene kan man fylle med pengegaver eller gavekort.


Så fikk eg tak i ett annet mönsterark fra Reprint som hörte til i samme serien.
Det hadde mange små "bilder" og flere passet inn til å lage tags.
Så da ble det en matchende tags til boksen.

Har brukt hvit cardstock.
Sölvkartong (speilkartong).
Ett av bildene med de samme stripene og ferdigtrykkt tekst.
En bit blonde knyttet sammen med ett organzaband.


Baksiden av tagsen.


Boksen ble merket med mitt personlige stempel under men det glemte eg å ta bilde av denne gang :)

Håper det kommer en liten gutt som kan få det i gave.
Legger den ut for salg i mellomtiden :)

Takk for att du tok en titt i bloggen min!!

Mvh Randi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar