fredag 3. februar 2017

Feminint kort med sommerfugler

Gjorde det her kortet til en skisseutfordring.........og så glemte eg hvem som hadde skisseutfordringen ha ha..... Da eg fant ut hvor eg skulle sende den var fristen ute.

Men kortet var laget det og sist helg fikk ei jente det i bursdagsgave.


Hvit kortbase.
Har brukt to typer mönsterark sammen med limegrönn og rosa cardstock.
Det grönne fra "Amy Butler collection" K and Company.
Det rutete er baksiden til "Bunny Love" fra Best Creation Inc.

Sommerfuglene er stanset ut med min Quickutz-tang.
Teksten er en freebie fra Pinterest.
En bit blonder og noen lysegule halvperler ble det også plass til.


Innsiden fikk samme mönsterark og cardstock.
Denne dies er fra Roxstamps.
Stort skrivefelt for personlig hilsen.


Kantene har fått mörk brun chalk.
Signert med min personlige stempel fra Roxstamp.se.


Synes det er morsomt å sette sammen mönsterark som tilsynelatende ikke passer sammen.
Men som alikevel gjör det.
Ble veldig fornöyd med dette kortet.......bare synd eg missa å levere det inn på utfordringen :D

Ha en fin kveld!!

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar