lørdag 4. februar 2017

Vintage bryllupskort med Maja design

Idag vil eg vise ett kort eg gjorde til en skisseutfordring for 3 uker siden.
Utfordringen var på fb-gruppen "Utmaning i en dag".
Hadde mye på gang så hadde ikke tid å gjöre ferdig innsiden för denne uken.


Gikk ut ifra denne skissen.
Brukte naturhvit kortbase 14x14 cm.
Mönsterarkene er fra Maja Design blokkene "Vintage baby" og "Vintage summer".
Benyttet sjansen å bruke restepapir (spillbiter).
Bildene er også fra Maja Design. 
Fra arket "Vintage romance ephemera cards".
Den runde er en dies fra roxstamp.
Blomstene er fra Prima "Tales of you & me" men byttet bort gullperlen i midten mot en cremehvit hjerteformet halvperle.
Noen blanke halvperler (dråper).
Stempel tror eg kommer fra panduro.

På kantene har eg rufsa med kniv og duttet med brun chalk.
Satt sammen med 3D puter for å få liv i kortet.


Detaljbilder....



Innsiden fikk mer mönsterark fra Maja design.
Den störste delen er fra Enjoying outdoor serien og heter "Having tea in the sun",
ellers er det spillbiter.
Fler like blomster som på framsiden.
Noen rester av perleswirl som eg klippet til så det ble fint.

Teksten er en freebie fra Digistamp på facebook.





Signert med min personlige stempel.


Bare elsker disse papirene fra Maja design.
Nå bare eg håper noen gifter seg så eg får gi det bort <3

Takk for att tok en titt i bloggen.
Ha en fin kveld!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar