lørdag 4. februar 2017

Fotballkort i blåtoner

Denne uka her har det dukket opp noen små grå poser i posten.
Posene kommer fra Wish og fra Kina.
I den ene posen kom denne fotballdiesen som eg allerede elsker.
Stanset den ut i svart og hvit cardstock og satte den sammen til en fotball.

Ellers har eg brukt samme cardstock til kortbase og rammer.
Ulike mönsterark fra samme blokk fra Dovecraft Back to basic "Blue skies".

Grattis er ett stempel.


Innsiden fikk samme cardstock og mönsterark som på framsiden.
Teksten er en freebie.
Stort skrivefelt for personlig hilsen.


Baksiden er signert med min personlige stempel.


Ja da ble det ett til blogginnlegg idag.
Er så fornöyd med mine dies som eg har kjöpt fra Wish.
Å betale 9 kr + porto 9 kr er jo verdt ventetida på 6-7 uker.

Ha en fortsatt fin kveld!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar