fredag 29. mai 2015

Smart forvaring til clearstamps/rubberstamps

Det finnes flere smarte måter å få oversikt over sine stempler.
For meg passer denne metoden best,

Eg bruke CD cover.
Clearstamps er så tynne så de passer fint i ett singel-cover.
Men vanligvis bruke eg vanlige cover.

Sånn gjör eg:

 Ta et cover.....

....fjern papirene og den plastdingsen som CD-plata bruker sitte fast på.

Ta pakningen med stempler.
Tillpass stemplene så de passer inn i coveret (noen gang må man ha fler).
Har man singelstempel så stempler eg motivet på en papirbit som eg limer inn i coveret med dobbelsidig blank tape 

Her har eg en pakke clearstamps som lå på en plastplate som eg har klippet ut.
Tapen er ikke tatt av her da :)

Så blir det slik når det er ferdig!
Er stemplene fra en spesell tilvirker så klipper eg ut navn evt webadresse og limer utenpå coveret.

För stablet eg bare de, 
men da eg tok i bruk en gammel CD-hylle som scrappeforvaring ble det jo helt perfekt.
Hadde tenkt å selge/gi bort hylla til eg fikk en lur ide å satte den oppå skrivebordet.


Et ganske ryddig bord KUN for fotograferingen :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar