lørdag 22. august 2015

Bursdagskort med muffins

Har värt dårlig siste tiden så har ikke blitt så mye scrapping,
men hatt mye tid på Pinterest og funnet ideer eg har måttet teste ut.

Muffinskort er spennende da eg ikke har noen annen diesmaskin enn en quick cutz-tang.
Så her må eg improvisere men gud så artig det kan väre :)

På dette kortet har eg brukt rester fra ikke mindre enn 4 mönsterark.
Basen er bazzill og kortet er str 10 x 15 cm.
En kakeserviett passer jo godt inn på ett muffinskort.
Fant en pakke med forskjellige störrelser billig på auksjon på tradera.
En tannstikke ble ett lite flagg som eg stemplet grattis på.
Stempel fra panduro.
Noen rosa bling-bling fra bl en ödelagt prinsessetiara som datteren knekkte.
Såg jo potensialet i blingen og spratt de av för eg kasta delene som ikke kunne brukes :)


En rest i lysrosa bazzill ble stemplet på siden loddrett ned med muffins-stempel,
 som fikk et rödt "bling-bling bär" i toppen.
Hadde skrevet en personlig hilsen til 11 åringen som skulle få kortet för eg husket på att eg ikke hadde fotet innsiden.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar