onsdag 17. februar 2016

Bursdagskort til min 4 åring

Idag fyller minstejenta 4 år og da måtte mamma slå til med ett kort.
Som sagt så har skomakerens barn ingen sko og det ble nesten slik att scrapperens barn ikke fikk noe kort......
Var litt utslått av smerter igår men kl 20.30 kastet eg meg over scrappeutstyret.
Eg er ingen hastverks-kortlager men denne gang fölte eg presset og klarte bli ferdig med utside og innside för midnatt :)

Har brukt sort og röd cardstock.
Alle mönsterark er fra en blokk eg har hatt i noen år så navnet er borte.
Blomstene (nille) er også noen år gamle men syntes de passet inn.
Satinband er også årgangsvare og kommer fra Panduro.
4 tallet er chipboard som eg også fant i restene.
Noen svarte halvperler, en prinsessekrone-charms og strass-hjerte-band er fra ifjor.
Pröve på litt lavbudsjett-scrapping i år og skal se hvor langt eg kommer uten å behöve kjöpe mer enn det aller viktigste.
(sparer nemlig hver en krone for å få kjöpt en Big Shot fra sizzix)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar