søndag 13. mars 2016

Bryllupskort i lillatoner

Selv om man har sykt barn som krever mye for tiden så klarte eg å få värt med på en utfordring i fb gruppa "48 timmars scraputmaningar".

Dette kortet er större enn de mest vanlige fra meg.
Kortbasen er 11 x 20 cm.

Utfordringen var ett bryllupskort i lilla, grått og hvitt.
Fikk endelig en sjanse å bruke dette fine mönsterarket fra Karen-Marie-Klip "Leaf-pattern Lilac" #96143312.
Hvit, grå og mörk lilla cardstock fra Docrafts Papermania.

Bildet fant eg i mine saker og synes det passet til ett litt uhöytidlig bryllupskort som eg gikk for.
Store halvperler og bling har eg kjöpt på PY-hobby.se i storpack.
De lilla rosene er også derfra.
Er hekta på de storpack med roser de har der.
Betaler ca 70-80 kr for en pakke med 100 stk i 4 forskjellige nyanser.



Innsiden:
Her har eg fått prövd meg for förste gang med mine nye dies på min NYE big shot (ELSKER DEN).
Diesen heter Labels four fra Spellbinders #S4-190.
Cardstocken er samme som på forsiden.
Hvite flate blomster fra Panduro med bling fra mitt lager..... 




1 kommentar: