onsdag 16. mars 2016

Enkle ballongkort av scraps

Var trött og sliten igår og klarte ikke helt väre kreativ.
Så ble 3 ganske like kort av spillbiter.
Kortene er str 10 x 15cm.

Svart og hvit cardstock.
Svart/hvit prikket mönsterark fra Panduro som eg kjöpte for 1 kr stk :)
Så det var ikke akkurat spillbit men passet fint inn.
Ballongene er "spillbiter" som eg fikk i en premie på en utfordring eg vant.
Stempel tror eg kom fra Panduro (var en gave).





Innsiden ble veldig enkel da eg syntes det passet best slik.
Ett fikk gul ramme da eg syntes den hvite ble for liten for å väre alene ha ha....
Gjelder å kaste minst mulig og ville ikke begynne på en ny hvit cardstock.



Tenker å gi de i gave som ett sett.
Er ett "bra-å-ha-kort" som kan brukes til mange anledninger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar