tirsdag 1. mars 2016

Feminint konfirmasjonskort i blått

Idag har eg gjort ferdig ett konfirmasjonskort i en feminin stil.
Mönsterarket er fullt av hjerter så da deltar eg i en utmaning som Papirlosjen har med dette kortet.

Kjolen har eg brukt fri fantasi og anvendt en ballong-dies med min QK-tang.
Stanset ut 7 ballonger i vellum, 
og la de i to lag med 3D puter og halvperler i mellom lagene.
Overdelen har eg klippet ut etter en mal eg har delt tidligere i bloggen.

Mönsterarket er ett håndgjort ark eg fant i mine restepapirer.
Mitt nyttårsfortsett er å pröve bruke opp alle mine restepapir...ha ha....
Litt blomster, bånd, charm, sommerfugl.









Innsiden fikk stort skrivefelt og noen utstansede sommerfugler fra QK-tangen.





2 kommentarer:

  1. Nydelig kort til en heldig konfirmant. tusen takk for at du deltar hos papirlosjen i vår hjerter utfordring:-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett