fredag 12. august 2016

Enkelt veskekort til en mormor

Alltid kul og lage nye kortvarianter.
Da eg fikk en forespörsel om å lage ett bursdagskort til en mormor fra barnebarna så syntes eg jo det var spennede.
Fikk endelig prövd meg på en ide eg hadde i hodet om ett veskekort.

Hadde lastet ned en mal som eg skreiv ut på skriveren.
Malen finnes neders i blogginnlegget.

Hadde kjöpt ett nydelig dobbelsidig mönsterark på den lokale scrappebutikken da de hadde påskerea.
Det kommer fra Danmark (ukjent merke) og heter "Höstränder".
Minner veldig mye om You do sine mönsterpapir.
Dette er litt tykkere og perfekt til å bruke på ett kort der man vil vise begge sidene.

Blomstene kommer fra flere merker bl.a Prima.
Låsen på veska er en "rosebrads" fra panduro.
Den kan ikke låse selve veska da den bare er til pynt.
Den virkelige låsen er borrelås som eg fant i mine saker til slike prosjekt.



Her vises låsen..


Diktet "En bestemor" er skrevet ut fra nettet.


Inne i veska pyntet eg med bildet av Ho Mor og de tre barnebarna.
Har sladdet bildene kun for blogginga.


Veska fikk en lomme inni med plass til 3 tags.
En fra hver av barnebarna.
På baksiden kunne de skrive en personlig hilsen <3



Brukte bare skråband som eg festet röfft med en stift på hver.


Her er malen som du kan få om du vil ha :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar