lørdag 3. september 2016

Enkelt veskekort til en ung dame

En venninne behövde ett kort til en jente som fyllte 25 år.
Var litt i tenkeboksen og funderte på hva eg kunne finne på denne gang.
For tiden har eg problem med armer/fingrer så det måtte bli noe som ikke hadde så mye pirk ;)

Ble min helt egne variant av ett håndveske-kort.
Fins ingen mal da eg bare jobba meg fram med god musikk på radioen.

Den lilla delen överst er utstanset med en spellbinders-dies.
Mönsterarket er ett dobbelsidig fra Maja design serien som heter "Fika" og arket heter "Lejas cafe".
Bare ELSKER maja design <3
Dette arket er litt tykkere så det var perfekt til mitt enkle veske-prosjekt.

Ellers har eg brukt div blomster fra PY-hobbys storpack.
Den runde tagsen er en dies fra Quickutz.
Der kommer også alfabetet fra.
Stempelen er fra ett sett fra Marianne design.
Dråper og en hjerteformet halvperle.
Kjedet som eg har brukt for å henge tagsen på "håndtaket" er fra prislapp på ett klesplagg. 
Tar alltid vare på slike småtterier man kanskje kan få bruk for....

Håndtaket er ett hvitt satinbånd som eg har festet ved å laget to små hull som eg har stukket båndet i og tejpet på innsiden.






Innsiden:
Ett liten hilsen som eg har funnet på nettet og skrevet ut,
 og ett skrivefelt.



Baksiden av kortet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar