onsdag 2. november 2016

Baby kort med Maja design nr 2

Her kommer kort nr 2 av min lek med restepapir fra Maja design.

Begynte med hvit cardstock 13 x 13 cm.
Har brukt vintage baby og vintage summer mönsterark.
Fikk brukt allt fra pittesmå biter til större.

Noen roser fra py hobby der eg kjöper roser i storpack.
Pluss noen halvperler, organzaband, bredt satinband og en bit blonder.

Baby-diesen er fra Nellie snellen #SD113.

(noen av bildene ble litt mörke så er de lyseste som har rett farge)


Brune roser og rosa papir er veldig fint synes eg.


Fine diesen fra Nellie snellen.


 Innsiden av kortet der eg har pyntet begge sider.
Det grå er bazzill dots.
Diktet er på norsk og skrevet ut fra internet.
Noen blomster fra Prima.




Min signatur på baksiden er en selvfölge..



Så da fikk eg brukt opp noen av mine fine reste fra Maja design.

Ble veldig fornöyd! 
Nå får det bare bli födt noen jenter som kan få de :) <3

Takk for du tittet innom.

Klem fra Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar