tirsdag 29. november 2016

Kort til en fiskeglad herre

Synes det er morsomt med oppdrag og for en tid siden fikk eg i oppdrag å gjöre ett kort til en mann som likte fiske/friluftsliv.

Fant dette fine bildet som freebie på Pinterest.
Tok utgangspunkt i fargene på bildet og da ble det mönsterark fra Maja Design.

Hvit kortbase.
Cardstock i brunt.
Maja design mönsterark (vintage summer/vintage baby).
ROY er bokstaver i chipboard som eg har dekket med brun cardstock og brun stempelfarge.
En bit strie.
Blomster fra Prima (ja det passer med blomster til menn).
Noen brune halvperler.
Klokkecharm med brun organzaslöyfe.
"Gratulerer"-stempel fra Kort & Godt.


Detaljer...


.....mer detaljer.


Lagene er montert med 3D puter for å få höyde og liv i kortet.


Inne i kortet valgte eg også mönsterark fra Maja Designs kolleksjon "Vintage Summer".
Blomster fra Prima.
Tekst er freebie fra Digistamp-gruppen.
Verktöy er charms.
Skruer er brads.
Skrivefelt for personlig hilsen.


Signert med mitt personlige stempel fra Roxstamps.se.


Kortet har mottager fått og eg fikk en fin tilbakemelding som gjorde meg glad :)

Takk for att du tok deg tid til å lese bloggen min idag :)

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar