søndag 11. desember 2016

Gavesett til en liten Baby i rosa/lilla

Her kommet ett til gavesett til baby.
Disse boksene eg bruker er melkepulver-bokser og de er 12 cm höy 10 cm i diameter.
De rommer ett par bodyer og bukser eller ett kosedyr.

Har brukt ett mönsterark med söte kaniner.som kommer fra en blokk fra "Belle & Boo".


Rundt kantene har eg brukt lilla blonder.
På lokket har eg brukt kraftkartong og ett annet ark fra samme blokk.
Noen lilla roser fra PY-hobby passet fint.
En bred rosa slöyfe passet også bra.


Mönsterarket på lokket har litt glitter på.


Kortet som hörer til har kortbase av kraftkartong.
Lilla cardstock og samme mönsterark som på boksen.
Stanset ut en oval dies og Baby.
Baby er en dies fra Marianne design.
Noen lilla og rosa roser fra PY-hobby.



På innsiden av kortet brukte eg samme mönsterark som på lokket på boksen.


Diktet er freebie fra Digistamp.


Ett stort skrivefelt for en personlig hilsen.


Baksiden fikk også panel med samme mönsterark som på forsiden.


Signert med min personlige stempel.


Ja da har du sett ennå ett baby-prosjekt fra meg.
Det kommer fler.....

Ha en fin kveld :)

Klem fra Randi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar