mandag 9. januar 2017

Babykort og deltagelse i årets förste utfordring

Det som er kul med denne hobbyen er å kunne delta i utfordringer/utmaningar.

Ble med på en skissutmaning som fb gruppen "72 timmars scraputmaningar" hadde i helgen.

Det ble ett babykort til gutt med mönsterark fra Maja designs blokk "Vintage baby".
Er bare noen få ark igjen så pröver å få "brukt opp" så eg kan kjöpe nytt :D

Ellers har eg brukt hvit kortbase 13,5 x 13,5 cm.
Brun bazzill.
Matchende blonder og halvperler som eg har kjöpt på auksjon.
Perlebånd og dollie.
Blomster fra PY-hobby der eg kjöper storpack med roser.
Bildet er freebie fra Digistamp.


Her er skissen eg fulgte.


Detaljer..


Innsiden ble enkel med stort skrivefelt for en personlig hilsen.


Signert med mitt personlige stempel på baksiden.



Takk for att du tittet innom bloggen min idag!

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar