tirsdag 18. juli 2017

Vintage konfirmasjonskort til Martin

Enda ett konfirmasjonskort i bloggen.
Dette kortet fikk min gudsönn Martin til sin konfirmasjon 11 juni.

Ble laget i Norge med lite utstyr så fikk bruke det eg hadde der.
Bölgekartong fant eg i papiravfallet ha ha....
Gulltråden hadde värt på en blomst.
Noen gamle knapper og hyssing fant eg også.
Mönsterark var spillbiter som eg hadde fått av en venninnne for noen år siden.

Bildet er ikke helt tilfeldig valgt.
Syntes det lignet på Martins pappa så derfor valgte eg det :)


Detaljer...


...mer detaljer...
Stjerner fra ett annet prosjekt.


....ennu fler detaljer....
Knapper fra en gammel jakke.


Stempe med "til konfirmanten" tror eg kommer fra Kort&Godt.


Innsiden fikk ett stort skrivefelt.


Signert med svart penn da eg ikke hadde mitt stempel med meg.


Takk for att du tittet i bloggen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar