onsdag 26. september 2018

BRYLLUPSKORT

Litt rusten på det her da det er lenge siden sist eg har deltatt på en bloggutfordring.
Men hopper ut i det med tanken går det så går det :)

Nordsalten hobbyklubb har en utfordring som pågår ut denne måneden.
Det skal väre bryllupskort så da deltar eg med mitt förste bidrag som er ett enkelt kort. 

Hvit kortbase 13,5x13,5 cm som eg kjöper i storpack fra PYhobby.
Kraftkartong som "ramme".
Bare elsker bruke kraftkartong på mine prosjekt.
Så er det svart bölgekartong som bakgrunn.
Hjertet er i rödcardstock som er stanset ut med dies fra Nellie Snellen.
Etterpå törrembosset eg hjertet med folder fra Craft Consept.
En bit hyssing for å understreke det rustikke,
men også noen bling-bling for å gi det litt bryllupsfölelse.
Teksten er skrevet for hand.


Innsiden har eg gjort enkel.
Hjerteteksten er skrevet ut på skriveren.


Da eg er nordmann i sverige så ble det svensk tekst inni.



Baksiden er signert med mitt personlige stempel.


Innlegget skrevet så da er det bare å pröve få det delt på bloggen der utfordringen er.
Blir spennende om eg husker det ha ha....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar