onsdag 9. januar 2019

Nelias dåpskort

Bestemors minste skatt som tjuvstarta livet med noen måneder, 
 ble döpt i november i Skjervöy kirke.

Da fant eg fram mine fineste mönsterark og ett bilde av vår nydelige Nelia.

Brukte kortbase 13,5x13,5 cm i hvit cardstock.
Rammer er i sölvfarget kartong.

Mönsterark fra Maja designs "Enjoying outdoors"-kolleksjonen:
-Harvest time
-Flourishing  

Ulike roser fra PYhobby
En "sölvskje" med hvit slöyfe.

Hovedteksten er fra Digistamp.
Personlig tekst har eg skrevet på min laptop og printet ut.
Allt printet ut på hvit cardstock.
Foto av Nelia printet ut på fotopapir.


Fra en annen vinkel..


Detaljer av gruppen med roser og skje.


Innsiden fikk også ett mönsterark fra Maja design "Fika"-serien:
-Lejas cafe.
Rammer med sölvfarget kartong.
Tekst fra Digistamp og skrivefelt på hvit cardstock.
Små blomster fra Prima.


Venstre side..
Har brukt dies fra Xcut og Roxstamps.


Höyre side..
Alle kanter på kortet er chalket med brunt.


 Baksiden ble signert med mitt personlige stempel fra Roxstamps.


Lykke til i livet lille skatt <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar