mandag 18. mars 2019

Konfirmasjonskort til gutt

Her kommer ett til maskulint kort.
Denne gang til konfirmanten.

Har brukt svart kortbase 13,5x13,5 cm.
Mönsterark med stjerner fra Reprint.
Mönsterark med tekst fra Panduro.
Blå og svart cardstock til detaljer som er stanset og klippt ut.

Ellers har eg brukt papirsugerör som eg limte på håndskrevet tekst.
Metalldekorasjon i form av tagghjul, fotball og fotballsko.
De to siste har eg hengt fast i en "flipp" fra en tom colaboks.
Stjerneskudd-dies fra Nellie snellen.
"Konfirmant" skrevet med min dymo.

Bildet er freebie fra Digistamp-gruppen på facebook.


....en annen vinkel...


......og fra andre siden....


Detajler av cola-flippen med charms.


Stjerner og tagghjul i skjönn forening.


Innsiden:


Venstre side fikk en tekst fra digistamp-gruppen på facebook.
Hvit cardstock som er embosset med folder fra Craft consept "Little stars"
Brukt papirrester fra framsiden til detaljer.


Brukte samme papirer som på venstre side.
Her ble det skrivefelt.


Enkel bakside med mitt personlige stempel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar