torsdag 11. februar 2016

Dåpskort til en liten jente

Ble med på en utfordring der man skulle inspireres av ett kort og lage noe selv.
Eg hadde planlagt å lage ett dåpskort så det var en perfekt anledning.

Basen er hvit cardstock og rosa bazzill til "rammer".
Har brukt mönsterark fra blokken vintage summer fra Maja design i bakgrunnen.
Elsker mönsterarkene derfra.
Under bildet er det ei bakside av en rest som eg ikke aner hvor kommer fra.
Men syntes den passa fint inn med det andre.
Bokstavene har eg stanset ut med qk tang og alfabetet vet eg ikke navnet på da eg har lånt det.
Blomstene kommer fra premier og gaver fra tidligere utfordringer som eg har vunnet :)
Noen halvperler passet inn med bildet som eg har skrevet ut fra internet på fotopapir.


Her er oppgaven som eg lifta kortet fra :)
Er fra facebookgruppa "The paper events" i anledning TPC`s 2 års dag.


Disse blondene passet fint inn med den store chiffon-blomsten.
Ble litt dåpsfölelse med den..



Denne sommerfuglen var på en fotlenke eg hadde som ble ödelagt.
Den passet så fint til dette kortet..



På innsiden er det også mönsterark fra Maja Design.
Rosa blomster fra Panduros "Tilda" serie,
Med en perle på hver blomst så lyxa eg de opp litt :)

De tre endene har eg stempla og klippt ut på samme mönsterark som på forsiden.
 for å knyte innsiden sammen med forsiden.
Båndet har eg tegna med svart tusj.
Stemplet kom på ett stempelsett fra Panduro som ble solgt 2014/-15.
Denne "applikasjonsteknikken" er ny for meg og eg synes det er kult å läre seg noe nytt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar