torsdag 11. februar 2016

Velkommen til verden (Bingoutmaning)

Siste uka har eg värt med på fler utfordringer.
Denne var en Bingo-utmaning der man skulle velge en rad vannrett eller loddrett og bruke det utstyret som stod i de rutene.
På denne bingoen kunne man også bruke fra de andre rutene så utfordringen var ganske fri :)
Eg hadde begynt på ett kort etter en skisse eg såg på Pinterest og den passet inn med den midterste linja vannrett.
Var mange flotte kort så ble ingen pris på meg, men gud så morsomt å holde på...ha ha....

Har brukt restepapir fra panduro (basic pattern-blue dot) og (Tiny tots-love to learn fra Bella).
Sistnevnt er dobbelsidig med bokstaver på ene siden og gult med prikker på den andre siden.
Linjearket er fra en notisbok med tykkere ark.

BABY er stanset ut med min qk-tang.
Gakk-gakken er stemplet på mönsterpapir og klippet ut.
"Båndet" tegnet eg med svart tynn penn fler ganger for å få den rette effekten.
En charms med bamse og en bit organzaband festet med en lyseblå brads syntes eg var nok pynt denne gang.


Slik såg bingobrikken ut:




Innsiden er pyntet med samme mönsterark som utenpå.
Teksten skrevet ut fra internet fra fb-gruppen Digistamp.

Den andre er en stempel eg hatt i mange år og dermed ikke aner hvor kommer fra.
Har jo samlet i 10 år omtrent ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar