mandag 20. juni 2016

Babykort i blått

Idag blogger eg flere kort eg har holdt på med igår og idag.
Rydder i papirer og annet stäsj eg ikke bruker til daglig.

Denne barnevogna er fra Scrappers choice.
Passet fint sammen med denne resten av ett sinnsykt dyrt mönsterark kjöpt for ca 10 år siden...... 
Det var så dyrt att eg har spart og spart på det ha ha ha.....
Hvit cardstock og en mörk beige bazzill som matchet blomsten i mönsterarket.
Det var ett rödt hjerte på barnevogna men satte over ett gullhjerte som er ett klistermerke.

Funny fact om klistermerket att de kjöpte eg massevis av våren 2007 da min eldste sönn skulle konfirmeres. De kostet 28 kr pr.ark og eg kjöpte MANGE som eg hadde på hans invitasjonskort :)



Diktet er en freebie fra Digistamp.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar