fredag 2. desember 2016

Adventskalender til Malin

Jeg har en venninne som er så snill og grei.
Hun har fullt opp alene med to gutter, studier og jobb.
Alikevel har hun alltid tid og sier aldri nei om eg behöver hjelp.
Det skulle väre seg barnepass, vanning av blomster eller handle når eg er dårlig.
Vi er begge fra Norge og har emigrert til Sverige og fant hverandre her ved en tilfeldighet.

Fikk lyst til å overraske henne med en adventskalender.
Bare på göy.
Kalenderen er fyllt med julekort, te og sjokolade.

Har brukt konvolutter som eg har stanset hull til tråd i.
Brukt restepapir til nummerene som eg har skrevet ut fra nettet på cardstock.
Har så stanset ut med dies i min big shot.

Hengte de opp på en kleshenger som eg pyntet med en snömann.


Malin ble overrasket og glad.
Da ble eg også glad :)


Takk min kjäre fine venn for att du er den du er <3

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar