fredag 2. desember 2016

Julekort med juletre

I disse tider så har man mye å gjöre.
Men rakk å väre med en utfordring for en tid siden.
Det var en skisse der det skulle väre 3 knapper i venstre hjörne.

Slik ble mitt bidrag og idag ble kortet sendt til Norge som en julehilsen fra meg og min lille datter.

Brukte hvit kortbase og röd bazzill som rammer.
Mönsterarket har glitter på kulene.
Er fra en blokk som heter "Dear Santa" fra Helz Cuppleditch.
Fantastiske fine og anvendbare mönsterark i passe tykkelse.

Stempel er fra You Do.
Knappene ble "julekuler" og "tråden" er tegnet med tynn penn.
Juletreet lå på skrivebordet og ved en tilfeldighet såg eg att det hadde samme farger som mönsterarket.
Da var det soleklart det fikk väre med.
Usikker hvor eg har kjöpt det da ettiketten hadde forsvunnet siden ifjor.
Det er av tre.
Knyttet ett rödt organzaband rundt stammen.




Det er litt tykkelse på juletreet.


Innsiden fikk samme mönsterark.
Ett skrivefelt for personlig hilsen.


Baksiden fikk min personlige stempel under en bit restepapir :)



Takk for att du tok deg en titt i bloggen :)
Ha en fin adventstid!!

Mvh Randi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar