torsdag 2. mars 2017

Små fargeglade kort av restepapir

Har de siste dagene laget en hel del enkle småkort som er 10x10 cm.
Målet er å få brukt noen av småbitene som samler seg opp.
På samme tid fikk eg unna noen rester av papirblomster fra Panduro.
Har svart rundt kantene for å få en helhel i kortet og ta inn fargen som eg har stemplet med.
Stempelet var i ett sett eg vant i premie for noen uker siden.
Så fikk eg testet det også.

Under bildet finnes enkeltbilder av alle kortene og innsiden.






Alle kortene har nesten like innsider.
Bare rammen har forskjellig farge.
Stempelet tror eg kommer fra Panduro.


Baksiden har mitt personlige stempel som signatur.


Takk for att du tittet innom bloggen min!!!

Velkommen tilbake.

Du finner meg også på:
 Instagram: randis_hobbyverden
Pinterest: Randi Voll




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar