onsdag 1. mars 2017

Vintage baby-kort med Maja Design

Her er ett kort eg har laget med Maja Design som definitivt er min favoritt.
Ingen biter går til spille så her har eg brukt spillbiter fra ulike blokker/mönsterark.

Basen er creme cardstock.
Kraftkartong som ramme under panelet.

Bodyene er fra ett die-sett fra Xcut "New baby icons".
Teksten er også fra ett ark fra Maja design.

Ellers har eg brukt en bit hvit blonde, 2 ulike brune knapper og en bit hyssing.

Chalket alle kantene med brunt etter eg rufset de med kniv.


Valgte å lage det stående vannrett.



Innsiden av kortet:
Har brukt fler rester av mönsterark fra Maja design.
Ballongene er stanset ut med dies fra QK og tangen.
Tegnet bånd på ballongene med en 003 penn.
Ett skrivefelt som man kan skrive en personlig hilsen på.


Baksiden har eg som vanlig signert med mitt personlige stempel.



Takk for att du tittet innom bloggen min idag.

Håper på flere fölgere på min side Randis Hobbyverden og min instagram Randis_hobbyverden så velkommen skal du väre.

Ha en fin kveld!
mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar